Handelsbetingelser for Mørk Kaffe

Nedenfor kan du læse handelsbetingelser og generelle vilkår for Mørk Kaffe (moerkkaffe.dk)

1. Anvendelse
Disse handelsbetingelser gælder for alle produkter, der sælges fra Mørk Kaffes webshop på www.moerkkaffe.dk. Ved at gennemføre et køb på webshoppen accepterer kunden automatisk de gældende handelsbetingelser. Betingelserne gælder for både private forbrugere og erhvervskunder, medmindre andet er angivet.

2. Virksomhedsoplysninger
Navn: Mørk Kaffe
Adresse: Penselstrøget 44, Musicon, 4000 Roskilde
CVR-nummer: DK-39048191
Telefon: +45 27287541
E-mail: kontakt@moerkkaffe.dk
Ejer: Morten Riiskjær

3. Priser og betaling
Alle priser på Mørk Kaffe’s website er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusive moms. Vi accepterer betaling med Dankort, Visa, Mastercard og MobilePay. Betalingen trækkes først fra din konto, når varen er afsendt.

4. Levering
Levering af varer fra Mørk Kaffe anses for fuldført, når forbrugeren har modtaget varen. Afsendelse af varer sker 1-3 hverdage fra bestillingsdatoen. Fragttid varierer, men forbruger burde have modtaget varer senest en uge efter bestilling.

5. Ansvar
Mørk Kaffe er ansvarlig for varer, indtil de er leveret til kunden. Hvis en vare er beskadiget eller defekt ved modtagelse, skal kunden informere Mørk Kaffe hurtigst muligt og senest 2 dage efter levering.

6. Returnering af varer
Kunden har ret til at returnere varer inden for 14 dage efter modtagelse. Varen skal returneres i samme stand, som den blev modtaget i, og i original emballage. Kunden afholder selv omkostningerne ved returneringen. Pengene for varen vil blive refunderet, når Mørk Kaffe har modtaget og kontrolleret varen.

7. Databehandling
Mørk Kaffe behandler personoplysninger i henhold til gældende databeskyttelseslovgivning. Oplysningerne vil ikke blive solgt eller videregivet til tredjepart uden samtykke fra kunden.

8. Klagemuligheder
Mørk Kaffe følger de danske regler for forbrugerbeskyttelse og EU’s regler for online tvistbilæggelse. Klager kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Derudover kan forbrugere indgive klager via EU’s Online Dispute Resolution platform (ODR) på https://ec.europa.eu/consumers/odr.

9. Kontakt
Hvis du har spørgsmål, klager eller kommentarer, kan du kontakte Mørk Kaffe via e-mail: kontakt@moerkkaffe.dk eller telefon: +45 27287541.

10. Ændringer
Mørk Kaffe forbeholder sig ret til ensidigt at ændre handelsbetingelserne. Ændringer vil blive offentliggjort på Mørk Kaffe’s hjemmeside og vil træde i kraft 30 dage efter offentliggørelsen.

11. Lov og værneting
Handelsbetingelserne er underlagt og fortolket i henhold til dansk lovgivning. Eventuelle tvister mellem Mørk Kaffe og kunder skal afgøres efter dansk ret. Såfremt der opstår en tvist, der ikke kan løses i mindelighed, skal sagen anlægges ved Byretten i Roskilde, Danmark.